ZTE

Rozwija działalność marek na polskim rynku

Rozwija działalność marek

Spotkanie prasowe marki ZTE było okazją do bliższego poznania jej oferty produktowej oraz planów rozwoju na polskim rynku. ZTE wraz z submarkami, jak Nubia czy RedMagic, proponuje kompleksową ofertę urządzeń komunikacyjnych i akcesoriów.

W ostatnich latach ZTE odnotowało szybki wzrost popularności urządzeń 5G. W 2022 r. dominowały jeszcze rozwiązania LTE (około 80 proc.), jednak w 2023 r. urządzenia 5G osiągnęły około 40 proc. rynku, a w 2024 r. przewiduje się wyrównanie udziału LTE i 5G.

ZTE jest globalnym liderem na rynku FWA i MBB, wyprzedzając swoją konkurencję w okresie ostatnich 3 lat. Jeżeli chodzi o rynek polski, po latach dominacji stacjonarnych routerów LTE/5G (CPE) w sprzedaży ogółem, zauważamy sukcesywny wzrost udziału kategorii routerów zewnętrznych ODU-IDU. Wynika to przede wszystkim z charakterystyki technologii 5G. Coraz większa dostępność sieci 5G przekłada się na zwiększenie zainteresowania konsumentów urządzeniami z nią współpracującymi. Dla ZTE ta kategoria w roku przyszłym powinna stanowić zdecydowanie większość sprzedaży. Naszym kolejnym celem strategicznym jest budowanie kategorii smartfonów, co zostało rozpoczęte ponad rok temu i jest obecnie kontynuowane, stawiając na pierwszym miejscu serię produktów marki Nubia – powiedział Jacek Koba, dyrektor ds. sprzedaży i marketingu ZTE.

Oprócz routerów firma ZTE wprowadziła też do sprzedaży smartfony Nubia. Marka ta koncentruje się na dostarczaniu innowacyjnych urządzeń mobilnych, przeznaczonych dla konkretnych grup odbiorców. Nubia zdobyła uznanie dzięki dobrej jakości ekranom, wydajnym podzespołom oraz unikalnym rozwiązaniom, takim jak zaawansowane funkcje fotograficzne, często skierowane do entuzjastów mobilnej fotografii Wśród flagowych modeli marki znajduje się seria Red- Magic, znana z telefonów gamingowych, które charakteryzują się dużą mocą obliczeniową, systemami chłodzenia oraz wysoką częstotliwością odświeżania ekranu, co czyni je jednymi z najlepszych smartfonów do gier na rynku.

Nubia wyróżnia się również nowoczesnym designem oraz stosowaniem najnowszych rozwiązań, takich jak 5G czy szybkie ładowanie, przy jednoczesnym zachowaniu konkurencyjnych cen. Marka ta stale rozszerza swoją obecność na globalnych rynkach, zdobywając klientów, którzy szukają urządzeń bardzo dobrej jakości za przystępną cenę. Smartfony Nubia są dostępne m.in. w sklepach Media Expert, x-Kom oraz w ofercie operatorskiej Plusa, a także na ZTEshop.pl.

Rozwija-dzialalnosc-marek-na-polskim-rynku-2

Spotkanie otworzył i poprowadził Adam Bialic – marketing manager w ZTE.

Rozwija-dzialalnosc-marek-na-polskim-rynku-3

ZTE jest liderem segmentu routerów i modemów 5G. Duża wydajność urządzeń i innowacyjne rozwiązania pozwalają zapewnić wydajność porównywalną z łączami stacjonarnymi przy korzystaniu z transmisji bezprzewodowej.

Rozwija-dzialalnosc-marek-na-polskim-rynku-4

O strategii rozwoju ZTE i jego marek opowiadał Jacek Koba – dyrektor ds. sprzedaży i marketingu ZTE.

Rozwija-dzialalnosc-marek-na-polskim-rynku-5

Tomasz Podkowiński – country retail sales manager marek ZTE i Nubia szczegółowo omówił ich ofertę.

2024-11-29
x

Kontakt z redakcją

© 2024 InfoMarket