Nowa generacja urządzeń chłodniczych Miele zdobyła „IF Design Award” w kategorii „produkty”. Nowe modele, które właśnie wchodzą na rynki w Europie, zostały docenione przez międzynarodowe jury za design i funkcjonalność. Wśród produktów nagrodzonych w tegorocznej edycji „IF Design Award” znalazł się także Gourmet – Teppan Yaki.
Czytaj więcej...
Barometr Nastrojów Konsumenckich GfK, czyli syntetyczny wskaźnik ilustrujący aktualne nastroje wśród polskich konsumentów, wyniósł w maju -3,8 i był aż o 7,2 p.p. wyższy w stosunku do poprzedniego miesiąca.
Czytaj więcej...
Ostatni rok przyniósł wiele zmian w naszym życiu, które nie ominęły także kuchni oraz sposobu, w jaki gotujemy, robimy zakupy i przechowujemy jedzenie. Firma Samsung postanowiła zapytać Polaków o wypływ pandemii na zmiany zachodzące w najważniejszym pomieszczeniu w domu.
Czytaj więcej...
Aby dokonała się ta trwała zmiana w podejściu do produktów i ekoprojektowania potrzebne są nie tylko ramy prawne, ale również poszerzanie świadomości społecznej i dodatkowe zachęty dla konsumentów, aby wybierali oni produkty trwalsze i przyjazne środowisku – wskazywał minister klimatu i środowiska Michał Kurtyka podczas konferencji Związku Cyfrowa Polska na temat zrównoważonego rozwoju, w której udział wzięli przedstawiciele polskiego sektora nowych technologii.
Czytaj więcej...
Jakie prawa ma każdy konsument w związku z naprawą zepsutego sprzętu elektronicznego? Czy producenci specjalnie postarzają nasze urządzenia? I na czym tak naprawdę polega globalna strategia na rzecz gospodarki opartej na ponownym użyciu? M.in. na te pytania odpowiedzą eksperci 15 czerwca podczas konferencji online „#Cyfryzujemy Polskę: Środowisko, Biznes, Konsument” pod honorowym patronatem Ministerstwa Rozwoju, Pracy i Technologii. Infomarket sprawuje patronat medialny.
Czytaj więcej...
BSH rozpoczęło akcję „Podwijamy rękaw”, której celem jest promowanie idei szczepień przeciw Covid-19 wśród pracowników. Pod hasłem kampanii zarząd i pracownicy firmy prezentują osobiste motywacje i zachęcają kolegów i koleżanki z pracy do szczepienia.
Czytaj więcej...
Pomimo entuzjastycznych reakcji zarówno wystawców, jak i odwiedzających organizator targów IFA – Messe Berlin musiał podjąć decyzję o odwołaniu tegorocznej fizycznej edycji imprezy.
Czytaj więcej...
Firma BSH uruchomiła w swoim serwisie fabrycznym bota, który rozmawia z klientami, rozumie ich pytania i odpowiada na nie. „Alex”, bo o nim mowa, wspiera pracowników serwisu AGD marek Bosch i Siemens.
Czytaj więcej...
A gdyby istniała pralka, która spełni marzenia? Dopierze wszystko w krótkim czasie, również koce i pościel. Usunie drobnoustroje i roztocza z ubrań, skutecznie pozbędzie się sierści, sama będzie dozować detergent, a także umożliwi dodanie kolejnej porcji prania w trakcie jej pracy. Będzie cicha i ekonomiczna. Brzmi jak marzenie? Amica w nowej kampanii udowadnia, że to już rzeczywistość.
Czytaj więcej...
Każdy, kto choć raz zaaranżował od podstaw kuchnię, z pewnością potwierdzi, że to wymagające zadanie. Przestrzeń ta musi być bowiem zarówno estetyczna, jak i funkcjonalna. A wiele w tym względzie zależy od właściwego doboru sprzętów AGD. Na co zwrócić uwagę przy ich zakupie?
Czytaj więcej...
„Dla wygody” – to hasło przewodnie nowych kampanii Samsunga, ale także filozofia projektowania urządzeń domowych, które mają ułatwiać życie i odciążać w codziennych obowiązkach. Linie „inteligentnych” pralek i pralkosuszarek Samsung AI Control oraz odkurzaczy bezprzewodowych Samsung Jet są bohaterami nowych kampanii marki.
Czytaj więcej...
Czy wiecie, że statystyczny Polak chowa w swojej szafie co najmniej dwa nieużywane telefony komórkowe? Zgodnie z badaniem firmy Digital Care „Smart Barometr, czyli Polacy i ich smartfony” 62 proc. respondentów posiadało łącznie trzy smartfony – jeden do użytku, a dwa w szufladzie „na zapas”.
Czytaj więcej...© 2024 InfoMarket