THOMSON

Tomasz Rogalski dołącza do Thomson jako Dyrektor Regionalny na Polskę

Tomasz Rogalski dołącza do Thomson jako Dyrektor Regionalny na Polskę

Marka Thomson ogłosiła powołanie Tomasza Rogalskiego na stanowisko Dyrektora Regionalnego na Polskę. To element szerszej strategii wzmocnienia struktur regionalnych i dynamicznego rozwoju marki w Europie Środkowo-Wschodniej.

Tomasz Rogalski wnosi do zespołu blisko 20-letnie doświadczenie w branży elektroniki użytkowej oraz bogatą historię sukcesów w budowaniu marek i struktur sprzedaży. W ostatnich latach pełnił funkcję dyrektora oddziału marki Blaupunkt, z powodzeniem wprowadzając ją na polski rynek i budując sieć współpracy ze wszystkimi kluczowymi sieciami detalicznymi. Wcześniej przez wiele lat związany był z producentem telewizorów TCL. Co istotne, jego relacja z marką Thomson sięga znacznie dalej. Tomasz Rogalski odegrał kluczową rolę we wprowadzeniu marki na polski rynek wiele lat temu. Do jego największych osiągnięć należy podpisanie przełomowego kontraktu z Orange na dostawę 100 tysięcy telewizorów 32-calowych, który do dziś pozostaje największym jednorazowym zamówieniem w historii marki Thomson w Polsce.
Ponad dekadę temu już sprzedawałem telewizory Thomson. Powrót tej marki do Polski traktuję jako kontynuację historii, którą pomogłem napisać – mówi Tomasz Rogalski. – Tym razem z lepszą ofertą i szybszym tempem działania.
Celem strategicznym marki jest osiągnięcie do końca 2025 roku pozycji lidera w segmencie B z udziałem rynkowym na poziomie 4 – 7 proc. Kluczowymi filarami rozwoju będą szeroka obecność w punktach sprzedaży stacjonarnej, silne partnerstwa z sieciami handlowymi oraz koncentracja na sprzedaży końcowej (sell-out), a nie wyłącznie na wolumenie dostaw do sklepów.
Oferta Thomson w Polsce obejmie zarówno telewizory klasy premium – OLED, MiniLED i QLED – jak i kompaktowe modele 12V w rozmiarach od 24 do 32 cali, idealne do mniejszych przestrzeni i zastosowań mobilnych. Takie podejście pozwoli na zróżnicowanie kanałów dystrybucji i dotarcie do mniej konkurencyjnych segmentów rynku.
Polscy konsumenci nadal cenią możliwość zobaczenia produktu na żywo przed zakupem. Chcemy być obecni na półkach – widoczni, wiarygodni i gotowi do dostarczania realnej wartości – podkreśla Rogalski. – Marka Thomson ma w Polsce swoje dziedzictwo, które wzbogacimy o nowoczesne i użyteczne produkty dostępne dla każdego.

Tomasz Rogalski dołącza do Thomson jako Dyrektor Regionalny na Polskę-2
2025-07-23
x

Kontakt z redakcją

© 2025 InfoMarket