W pierwszych sześciu miesiącach 2025 roku siedem z dziesięciu najchętniej kupowanych soundbarów w Polsce należało do Samsunga. Producent podkreśla, że największą popularnością cieszyła się seria Q, obejmująca modele premium.
Na pierwszym miejscu znalazł się soundbar HW-Q930D z konfiguracją 9.1.4, obsługą bezprzewodowego Dolby Atmos i DTS:X. Kolejne pozycje zajęły HW-Q800D oraz HW-Q990D, a w pierwszej dziesiątce uplasowały się również modele z serii B, w tym HW-B650D i HW-B750D. W ten sposób Samsung utrzymał pozycję lidera na polskim rynku sprzętu audio.
Producent wprowadził już do sprzedaży nowe warianty urządzeń z serii Q, oznaczone literą F. Obejmują one modele Q990F, Q930F i Q800F oraz tańsze rozwiązania QS750F, QS700F i Q600F. Urządzenia oferują lepszą jakość dźwięku, uproszczoną obsługę i pełną integrację z telewizorami Samsunga, a także funkcje poprawiające przestrzenność brzmienia.
Istotnym elementem popularności soundbarów są technologie Q-Symphony oraz bezprzewodowe Dolby Atmos. Rozwiązania te umożliwiają jednoczesne wykorzystanie głośników telewizora i soundbara oraz eliminują konieczność stosowania przewodów. Samsung wskazuje, że takie funkcje decydują o wyborze użytkowników, którzy poszukują prostych w obsłudze i spójnych rozwiązań w systemach domowej rozrywki.
© 2025 InfoMarket