Brother Polska obchodził 20-lecie działalności w kraju podczas tegorocznego Brother Dealer Day w Wiśle. Spotkanie z Partnerami biznesowymi, współpracownikami i mediami połączono z podsumowaniem osiągnięć, zapowiedziami na przyszłość oraz ogłoszeniem awansów w regionalnych strukturach.
Podczas wydarzenia przedstawiono dane wskazujące na wzrosty sprzedaży we wszystkich kategoriach produktowych. Firma zapowiedziała kontynuację rozwoju rynku druku w Polsce i regionie, podkreślając stabilność segmentu oraz znaczenie długofalowych relacji z Partnerami. W ramach zmian kadrowych Krzysztof Mertowski objął stanowisko Country Managera odpowiedzialnego za rynek polski i ukraiński, a Piotr Baca awansował na Managing Directora w regionie CEE.
Wieczorna część spotkania została poświęcona wyróżnieniom dla Partnerów, którzy od lat wspierają rozwój Brother Polska. Nagrodzono m.in. firmy Pryzmat, Blue Brain, Bikop, Jantar, Terg, Euro-Net, Komputronik, Pikselomania, ZETO Białystok, Power Tools i Cedartex, doceniając ich wyniki w sprzedaży i kontraktach MPS.
Brother podkreślił również, że w drugiej połowie roku wprowadza nową generację urządzeń serii InkBenefit. Modele zostały wyposażone w system samodzielnego napełniania zbiorników atramentem, pozwalający na bezdotykowe uzupełnianie. Rozwiązanie skierowane do użytkowników domowych, małych biur i mikroprzedsiębiorstw stanowi kolejny krok w budowaniu pozycji firmy jako lidera rynku druku w Polsce.
© 2025 InfoMarket