Piotr Płochocki właściciel firmy MPM agd Spółka Akcyjna
Redakcja: Ostatnie tygodnie to niezwykle pracowity okres dla MPM. Zmiana identyfikacji marki niesie za sobą bez wątpienia wiele pracy i szereg istotnych zmian.
Redakcja: Wasze nowe logo i związana z nim zmiana strategii komunikacji to zmiana wyjątkowa, bardzo rozległa. To w pewnym sensie już chyba nie ewolucja, a rewolucja w postrzeganiu brandu. Skąd pomysł i jakie stały za nim przesłanki?
W ostatnim kwartale firma MPM przeprowadziła spektakularną i zarazem niezwykle głęboką zmianę w identyfikacji marki.
Redakcja: Dodajmy, że wspomniane przez Pana kolory, w jakich może występować wasze logo, wyznaczając przy tym podział na poszczególne grupy asortymentowe z waszej oferty.
Redakcja: Jak dobrze rozumiemy, towarzyszący logu claim, a więc hasło reklamowe „My Perfect Moment”, może przybierać różne formy i wcielenia. W praktyce daje wam to niezwykłe możliwości.
Rodzima marka poszerza także stale swoją ofertę produktową. Na rynku pojawiły się m.in. nowe, niezwykle innowacyjne termoroboty iCoook.
Redakcja: Ponad trzy dekady działalności MPM zaowocowały nie tylko wprowadzeniem wielu nowych marek, ale i całkiem nowych grup asortymentowych. Jak wygląda dziś portfolio firmy?
Redakcja: Mówiąc o dużym AGD, nie sposób pominąć faktu, że zdobyliście w nim znaczące udziały w rynku. Bez kompleksów, skutecznie wywalczyliście dla siebie miejsce, nie bacząc na wielkich gigantów czy wielkie brandy. A więc jednak można!
Poza markami MPM i iCoook w ofercie spółki z Milanówka znajdziemy także inne brandy, takie jak Haus and Luft, Smile czy Sam Cook.
Redakcja: Nowością w waszej ofercie jest innowacyjny model iCoook Pro, który jest połączeniem termorobota i air-fryiera. Kontynuujecie nim rozwój tej kategorii, bowiem jest to kolejna odsłona waszego iCoooka. To urządzenie o niebywałych możliwościach. Jakie są jego największe zalety?
Redakcja: Jakie inne „perełki” ma w ofercie MPM? Jakimi produktami, jakimi rozwiązaniami szczególnie chciałby się Pan pochwalić?
Piotr Płochocki: Wśród naszych „perełek” warto wspomnieć o lodówkach Perfect Slot-In z serii MPM-503-SSI z segmentu chłodniczego. Modele te łączą maksymalną funkcjonalność z estetyką – idealnie wpasowują się w zabudowę kuchenną, zostawiając tylko 0,4 cm przestrzeni między nimi a szafkami, co tworzy spójną i elegancką całość.
Redakcja: Co jest waszym wyróżnikiem na rynku? Jakie atuty ma MPM, których nie posiada wasza konkurencja, a które sprawiają, że opłaca się z wami współpracować?
© 2025 InfoMarket