Firma Navitel, dostawca rozwiązań w obszarze elektroniki samochodowej, 26 stycznia 2025 roku obchodziła dziesięciolecie obecności w Polsce i krajach europejskich.
Jubileusz zbiegł się w czasie z wynikiem sprzedanych w trakcie dekady 4 000 000 urządzeń. To także dobry czas na wprowadzenie do portfolio nowych wideorejestratorów 4K i położenie akcentu na urządzenia smart recording.
– Dziesięć świeczek na Navitelowym torcie – to brzmi dumnie. Pamiętam, jak zaczynałem tworzyć od zera projekt Navitel w Polsce. W początkowej fazie firma zatrudniała kilka osób w warszawskim biurze. Dziś, po dziesięciu latach budowania struktur firmy możemy się poszczycić własnym profesjonalnym serwisem producenckim, powierzchnią magazynową pozwalającą na zabezpieczenie ciągłości dostaw, a także dedykowanymi sales managerami, którzy dostarczają urządzenia i akcesoria do wszystkich największych kanałów sprzedaży w Polsce i do kilkunastu europejskich krajów. Naszym rodzimym i zagranicznym partnerom handlowym oraz dystrybutorom zapewniamy także wsparcie marketingowe – powiedział Tobiasz Jankowski, CEO Navitel Europe.
Warto śledzić uważnie media społecznościowe firmy Navitel. W jubileuszowym roku planowany jest cykl konkursów, udział w wydarzeniach motoryzacyjnych i targach branżowych oraz kontynuacja współpracy z ambasadorką marki, Karoliną Pilarczyk. Rozpoczyna się następna dekada w historii firmy, a to oznacza wkraczanie na nowe rynki i współpracę z kolejnymi klientami i kanałami sprzedaży.
© 2025 InfoMarket