MPM

Nowe logo i kompleksowy rebranding marki

Nowe logo

Charakterystyczne czerwone logo marki MPM wkrótce zniknie z półek sklepowych. Firma z Milanówka zaprezentowała nową identyfikację wizualną w ramach kompleksowego rebrandingu.  

Ostatnie lata przyniosły dynamiczny rozwój MPM agd S.A. Po inwestycjach w nowe marki, takie jak Sam Cook, Smile czy Haus&Luft, oraz po otwarciu centrum logistycznego w Żyrardowie, przyszedł czas na rebranding głównej marki – MPM. Nowe logo, zaprezentowane w charakterystycznych odcieniach niebieskiego i zielonego, będzie widoczne również na opakowaniach produktów, co pozwoli wyróżnić je na półkach sklepowych. Zmieniona identyfikacja obejmie również stronę internetową, aplikacje mobilne oraz firmowe pojazdy.

Nowa filozofia marki MPM najlepiej wyrażona jest w haśle „My Perfect Moment”, które stało się jej mottem przewodnim. Chodzi o drobne, codzienne chwile, podczas których towarzyszą nam urządzenia MPM – pierwszy kubek herbaty w nowym mieszkaniu, posiłek przygotowany na randkę czy poranna weekendowa kawa. Każdy z nas ma swoje małe, codzienne przyjemności, które mogą stać się „perfekcyjnym momentem”. Nowa identyfikacja marki ma również podkreślać, że MPM to firma z ponad 30-letnim doświadczeniem, dostarczająca niezawodne, innowacyjne i przystępne cenowo produkty. MPM korzysta z najnowszych technologii, a firma stawia na przyjazną obsługę klienta, oferując m.in. serwis naprawczy i usługi door-to-door. Więcej informacji o procesie rebrandingu marki MPM pojawi się w kolejnych wydaniach.

Nowe-logo-i-kompleksowy-rebranding-marki-2
2024-10-06
x

Kontakt z redakcją

© 2024 InfoMarket