Wystartowała największa jak dotąd kampania reklamowa serwisu streamingowego Polsat Box Go. Spoty telewizyjne, wielkoformatowy outdoor, reklamy w kinach, mocny online i social media – to elementy kampanii, której celem jest budowanie świadomości i atrakcyjności platformy.
Polsat Box Go w ramach „Wielkiego Oglądania” zaprasza na filmy, seriale, sport na żywo i masę rozrywki, proponując przy tym 140 kanałów telewizyjnych.
Kampania prowadzona jest pod hasłem „Wielkie Oglądanie”. 45-sekundowy spot emitowany będzie w stacjach Polsatu i TVN oraz w sieci kin Helios. Nośniki outdoorowe zaplanowano w Warszawie, Krakowie, Wrocławiu i Trójmieście. Są wśród nich zarówno klasyczne formaty reklamy zewnętrznej (citylighty), jak i niestandardy – siatki wielkoformatowe oraz plakaty afiszowe w ramach kampanii guerilla, obecne w przestrzeni miejskiej w stolicy.
W internecie kampania startuje na największych portalach i w mediach społecznościowych. Towarzyszy jej mocny display i działania richmediowe.
„Wielkie Oglądanie” – czyli co oferuje Polsat Box Go
Polsat Box Go to serwis streamingowy z bogatą biblioteką pełną różnorodnych treści i kanałów telewizyjnych. Daje możliwość Wielkiego Oglądania – o każdej porze, w dowolnym miejscu, na wybranym urządzeniu. W ofercie:
To wszystko dostępne w trzech przystępnych cenowo pakietach tematycznych – Sport, Premium i Start, które można subskrybować osobno, w zależności od zainteresowań i potrzeb, prosto i elastycznie – bez długoterminowych zobowiązań.
Pełna oferta serwisu na stronie polsatboxgo.pl.
© 2024 InfoMarket