BOSCH

Serwis producenta #LikeABosch [promocja]

Serwis producenta

Serwis producenta to coś więcej niż tylko naprawy urządzeń gospodarstwa domowego. To kompleksowa opieka posprzedażowa, która obejmuje doradztwo produktowe, szybkie diagnozowanie problemów na odległość oraz działania na rzecz zrównoważonego rozwoju. W ramach kampanii Loving Service #LikeABosch, Bosch podkreśla swoje zaangażowanie w budowanie długotrwałych relacji z konsumentami i dostarczanie usług najlepszej jakości.

Obsługa serwisowa i pozytywne doświadczenia klientów z nią związane zostały zauważone i docenione przez konsumentów. Serwis producenta marki Bosch zdobył już 15-krotnie wyróżnienie „Gwiazdą Jakości Obsługi” oraz „Gwiazdę Jakości Dekady”. Dzięki kompleksowym usługom, zdalnej diagnostyce i dbałości o środowisko serwis producenta AGD marki Bosch wychodzi naprzeciw potrzebom konsumentów, budując zaufanie i długotrwałe relacje.

Doradztwo na najwyższym poziomie

Serwis producenta to nie tylko naprawy – to również profesjonalne doradztwo. Jeśli planujemy zakup nowego AGD, specjaliści z centrum kontaktu pomogą nam wybrać sprzęt idealnie dopasowany do naszych potrzeb i żeby służył nam jak najdłużej. Dodatkowo, w razie potrzeby naprawy, serwis producenta oferuje duży wybór oryginalnych, dobrej jakości części zamiennych, które zapewniają przede wszystkim bezpieczeństwo użytkownikom a także optymalną wydajność i długoletnią eksploatację urządzeń marki Bosch.

Zdalna diagnostyka i działania na rzecz zrównoważonego rozwoju

Zaawansowane rozwiązania w urządzeniach z Home Connect pozwalają na szybką zdalną diagnostykę, dzięki czemu wiele problemów można rozwiązać bez konieczności wizyty technika w domu. To wygodne rozwiązanie, które oszczędza czas i pieniądze. Zdalna diagnostyka pozwala opiekunom technicznym precyzyjnie zidentyfikować usterki i odpowiednio przygotować się do ewentualnej wizyty serwisowej, co zwiększa skuteczność naprawy – w większości przypadków wystarczy tylko jedna wizyta, żeby rozwiązać problem.

W ramach inicjatyw na rzecz zrównoważonego rozwoju Bosch promuje gospodarkę obiegu zamkniętego, dając drugie życie urządzeniom i niektórym komponentom. Serwis producenta marki Bosch oferuje również możliwość zakupu outletowych urządzeń w atrakcyjnych cenach, z pełnym wsparciem, obejmującym dowóz zakupionego urządzenia, jego instalację oraz instruktaż użytkowania.

Serwis-producenta-LikeABosch-3

Wsparcie w pielęgnacji i codziennym dbaniu o urządzenia

Serwis producenta marki Bosch dostarcza oryginalne produkty do czyszczenia i pielęgnacji urządzeń, które są specjalnie zaprojektowane i przetestowane dla sprzętów tej marki. Produkty te nie tylko pomagają w utrzymaniu optymalnej wydajności urządzeń, ale również wydłużają ich trwałość, co przyczynia się do zmniejszenia ilości odpadów. W ofercie znajdują się produkty spełniające kryteria zrównoważonego rozwoju, np. przez wykorzystanie naturalnych składników i eliminację mikroplastiku. Dla osób ceniących swój czas dostępne są pakiety usług pielęgnacyjnych, w ramach których opiekunowie techniczni nie tylko przejrzą urządzenie, ale także przeprowadzą jego pielęgnację.  

Serwis-producenta-LikeABosch-5

Paweł Trojanowski, dyrektor serwisu w BSH

– W serwisie producenta doskonale zdajemy sobie sprawę z kluczowej roli, jaką urządzenia domowe odgrywają w życiu konsumentów, i jesteśmy zaangażowani w zapewnienie wsparcia i opieki na każdym etapie użytkowania AGD. Bosch oznacza nie tylko wysoką jakość czy trwałość, ale także obsługę serwisową, której konsumenci mogą doświadczyć po zakupie urządzeń tej marki.

2024-11-01
x

Kontakt z redakcją

© 2024 InfoMarket