Miele Brand Days jest corocznym świętem marki i okazją do tego, by doświadczyć jakości i innowacji, które Miele oferuje swoim klientom. To intensywne dni wypełnione angażującymi warsztatami i rozmowami, których przewodnim motywem było hasło nowej brandowej kampanii marki „Once a Miele, Always a Miele”.
Do tej pory na wydarzenie byli zapraszani partnerzy firmy, czyli osoby, które na co dzień przekonują innych, że urządzenia Miele to najlepszy wybór dla domu i środowiska. W jubileuszowym roku 125-lecia Miele formuła została rozszerzona o dzień adresowany do mediów i influencerów.
Podczas wydarzenia trenerzy, doradcy klienta, eksperci Miele angażowali uczestników w dziesiątki testów, prezentacji i degustacji. W strefie gotowania szefowie kuchni prowadzili pokazy kulinarne zgodnie z ideą zrównoważonego rozwoju, w duchu less waste. Prezentowali przyjazne dla środowiska i dające perfekcyjne rezultaty techniki przygotowywania posiłków, jak te z wykorzystaniem pary.
Pokazywali, jak innowacyjne rozwiązania w chłodnictwie pozwalają przechowywać żywność, zachowując jej świeżość na długi czas, a szuflady do pakowania próżniowego nie tylko wydłużają świeżość produktów, ale też doskonale przygotowują je do pieczenia czy gotowania na parze. Goście wydarzenia mogli też zobaczyć urządzenia z dwóch nowych linii kolorystycznych urządzeń do zabudowy: Pearl Beige i Black Matt.
Ważnym elementem wydarzenia był panel dyskusyjny z udziałem ekspertów z obszarów zrównoważonej mody i kulinariów - Dawida Wolińskiego, Eweliny Antonowicz, Katarzyny Wągrowskiej, Przemka Błaszczyka oraz Jakuba Strony, eksperta Miele.
W strefie czystości Miele zaprezentowała nowości marki. Swoją polską premierę miały pokazane na berlińskich targach IFA pralki i suszarki z serii Nova Edition, o wyjątkowym wzornictwie i wyposażone w rewolucyjny bęben InfinityCare, pozbawiony zabieraków. Zaprezentowano także odkurzacz Guard L1 – pierwsze tego typu urządzenie sterowane za pomocą kolorowego wyświetlacza LCD.
Rozwiązania Miele związane z pielęgnacją tkanin udowadniają, że można prowadzić prawdziwie ekologiczny styl życia, dbając o ubrania, by służyły jak najdłużej, i wybierając przyjazne dla środowiska urządzenia i detergenty. Miele oferuje komplementarny system pielęgnacji nawet najdelikatniejszych tkanin, chroniący je przed zniszczeniem i wykorzystujący najbardziej innowacyjne na rynku, często opatentowane rozwiązania. Specjalistyczne detergenty Miele opracowane dla poszczególnych rodzajów tkanin nie tylko piorą, ale też pielęgnują, wydłużają ich trwałość, a nawet regenerują.
Troska o środowisko i zapobieganie zmianom klimatycznym są od początku obecne we wszystkich aspektach działań Miele. Firma wyznacza w branży AGD niedoścignione standardy i trendy w zrównoważonym rozwoju. Najlepsza jakość urządzeń gwarantuje ich niezawodność i długowieczność: większość z nich jest testowana na 20 lat użytkowania.
Rozwiązania Miele, które tworzą zrównoważony dom, można też poznać na co dzień, odwiedzając jeden z ośmiu salonów Miele Experience Center w całej Polsce. Na miejscu można przetestować każde urządzenie, a podczas warsztatów i pokazów kulinarnych szefowie kuchni wprowadzają gości salonów w fascynujący świat przygotowywania jedzenia, jego podawania i degustacji, tworzony w duchu niemarowania jedzenia i dbałości o środowisko naturalne.
© 2024 InfoMarket