SAMSUNG

Kampania „Sprzątanie jeszcze nigdy nie było tak przyjemne”

Kampania „Sprzątanie jeszcze nigdy nie było tak przyjemne”

Samsung rozpoczął kampanię promującą nowy odkurzacz bezprzewodowy Bespoke AI Jet Ultra, pod hasłem „Sprzątanie jeszcze nigdy nie było tak przyjemne”.

Urządzenie wyróżnia się imponującą mocą ssącą wynoszącą aż 400 W, dzięki czemu skutecznie usuwa zabrudzenia z różnych powierzchni oraz sierść zwierząt domowych. Nowością jest automatyczna stacja czyszcząca, umożliwiająca bezdotykowe opróżnianie pojemnika na kurz, co zapewnia wygodę i higienę.
W modelu zastosowano innowacyjny silnik HexaJet, zaawansowaną filtrację HEPA oraz szczelną konstrukcję zatrzymującą nawet najdrobniejsze cząsteczki pyłu. Bespoke AI Jet Ultra oferuje również tryb sprzątania AI 2.0, automatycznie dopasowujący siłę ssania do typu powierzchni, co wydłuża czas pracy urządzenia na jednym ładowaniu – nawet do 100 minut. Opcjonalnie dostępna jest wymienna bateria, wydłużająca sprzątanie o dodatkowe 60 minut.
Kampanię marketingową wspiera 30-sekundowy spot telewizyjny, działania digitalowe, reklamy outdoorowe w Warszawie, Gdańsku i Poznaniu, a także współpraca z influencerami. Do 13 kwietnia 2025 r. trwa przedsprzedaż urządzenia, podczas której można otrzymać prezent – głośnik Music Frame. Dodatkowo klienci mogą skorzystać z promocji cashback, zyskując do 500 zł zwrotu przy zakupie odkurzacza, lub nawet do 2000 zł przy zakupie zestawu obejmującego także pralkę, suszarkę lub AirDresser.

2025-04-09
x

Kontakt z redakcją

© 2025 InfoMarket