BEKO

Ruszyła nowa kampania reklamowa Beko pod hasłem „Siła spokoju w Twoim domu”

Ruszyła nowa kampania reklamowa Beko pod hasłem „Siła spokoju w Twoim domu”

Beko wystartowało z nową kampanią „Siła spokoju w Twoim domu”, której celem jest podkreślenie niezawodności sprzętów tej popularnej nad Wisłą marki. W przeciwieństwie do wielu akcji opartych na emocjonalnym przekazie, Beko postawiło na twarde dane i rzeczywiste testy jakości.

Spoty reklamowe emitowane są w telewizji, digitalu i social mediach, a dodatkowe materiały promocyjne można znaleźć w punktach sprzedaży. Za kreację kampanii odpowiada agencja Kot w Butach, a za działania mediowe domy mediowe Rebel Media i Media Republic.
Nowe reklamy – zarówno w wersji 15-, jak i 30-sekundowej – mają ukazywać markę jako godnego zaufania partnera w codziennym życiu. Na dedykowanej stronie niezawodnoscbeko.pl konsumenci mogą zapoznać się z kulisami testów i filozofią marki. Testy, na których oparto przekaz kampanii, obejmują m.in. 300 000 cykli otwierania drzwi lodówek, symulację nierównomiernego obciążenia pralek czy testy wytrzymałości koszy w zmywarkach. Dzięki temu Beko chce zapewnić użytkownikom poczucie bezpieczeństwa i spokoju – przekonując, że ich sprzęt będzie działał bez zarzutu przez długie lata.
W Beko wierzymy, że prawdziwa siła spokoju rodzi się z pewności. Wiemy, że pewność nie bierze się znikąd – dlatego sprzęty Beko są poddawane rygorystycznym testom. Dzięki nim możemy zapewnić, że każdy produkt towarzyszący naszym klientom w domu będzie im służyć przez lata. Mogą być o to spokojni – mówi Michał Grzeliński, prezes Beko SA i dodaje – Nasza kampania przypomina spokojny oddech po ciężkim dniu – jest ciepła, uspokajająca, a jednocześnie wiarygodna, bo oparta na twardych, prawdziwych danych.
Beko nie zapomina także o środowisku. W ramach strategii „In Touch” Beko rozwija technologie przyjazne planecie i dąży do osiągnięcia neutralności węglowej do 2050 roku. Już teraz 64 proc. energii wykorzystywanej w produkcji pochodzi ze źródeł ekologicznych, a większość obrotu firmy generują urządzenia energooszczędne i niskoemisyjne. Tym samym Beko łączy niezawodność ze społeczną odpowiedzialnością, oferując użytkownikom nie tylko spokój w domu, ale i troskę o przyszłość naszej planety.

Ruszyła nowa kampania reklamowa Beko pod hasłem „Siła spokoju w Twoim domu”-2
2025-07-10
x

Kontakt z redakcją

© 2025 InfoMarket