AMICA

Ponownie w „MasterChefie”, z nową kampanią i kolejną inwestycją

Ponownie w „MasterChefie”, z nową kampanią i kolejną inwestycją

Polska firma ponownie podpisała współpracę sponsorską ze znanym kulinarnym programem „Master-Chef”. Ponadto producent aktualnie prowadzi kampanię reklamową dwóch linii piekarników do zabudowy, a także poinformował nas o budowie nowego magazynu we Wronkach.

Po raz kolejny widzimy produkty marki Amica w popularno-rozrywkowym programie „MasterChef”, emitowanym na antenie TVN. Podobnie jak w ubiegłym roku uczestnicy projektu będą mogli korzystać m.in. z zaawansowanych technicznie sprzętów z linii Amica In.: płyty grzejnej i dwóch modeli piekarników, w tym modelu sterowanego smartfonem. Oprócz produktów z ekskluzywnej linii Amica In. w programie zaprezentowane zostaną również dwa modele chłodziarkozamrażarek. Aktualnie trwa także kampania telewizyjno-internetowa piekarników Amica In. oraz Integra w kilku kolorystycznych odsłonach. Potrwa ona do końca października.

 

Niedawno producent poinformował także o nowej inwestycji. 47 m wysokości, blisko 6,5 tys. m2 powierzchni – takie parametry będą charakteryzowały nowy magazyn wysokiego składowania dla dużego sprzętu AGD. W pełni zautomatyzowany budynek zmieści około 230 tys. urządzeń z kategorii dużego AGD i będzie należał do najnowocześniejszych konstrukcji w Polsce. – Planujemy, że inwestycja zostanie oddana do użytkowania już w lipcu 2017 r. Nie mam wątpliwości, że wspólnie z naszymi partnerami, z którymi od dłuższego czasu pracujemy nad tym projektem, uda nam się zbudować magazyn wysokiego składowania, który będzie unikatowy nie tylko w skali Polski. Inwestycja jest kolejnym krokiem w rozwoju firmy i pozwoli nam ugruntować naszą mocną pozycję na europejskim rynku AGD – powiedział Marcin Bilik, wiceprezes ds. operacyjnych i logistyki w firmie Amica SA.
 

źródło: Amica

2016-09-30
x

Kontakt z redakcją

© 2024 InfoMarket