THOMAS

Z serwisem "door-to-door" w Polsce

Z serwisem

Firma Thomas uruchomiła specjalny serwis gwarancyjny "door-to-door" dla odkurzaczy sprzedanych przez polskich partnerów, które objęte są gwarancją producenta.

Dzięki temu klient nie musi dostarczać urządzenia do miejsca zakupu. W razie usterki wystarczy wejść na stronę serwisthomas.pl i za pośrednictwem poczty e-mail zgłosić zdarzenie bezpośrednio do serwisu. Ten z kolei skontaktuje się z klientem, aby uzgodnić szczegóły dotyczące zgłoszenia. W razie konieczności naprawy odkurzacz zostanie odebrany ze wskazanej lokalizacji oraz odesłany po usunięciu usterki. Oprócz poczty e-mail możliwy jest bezpośredni kontakt z doradcą serwisowym pod numerami telefonu: 22 886 56 00, 22 886 56 05, 604 133 055.

2016-10-04
x

Kontakt z redakcją

© 2024 InfoMarket