Brytyjski producent głośników – firma Bowers & Wilkins – świętuje półwiecze swojej działalności. Na tę wyjątkową okoliczność przygotowała dla swoich klientów m.in. nowy model audiofilskich słuchawek – P9 Signature.
W tym roku mija 50 lat od momentu, gdy założyciel John Bowers zaczął urzeczywistniać ideę „True Sound”. Aby podkreślić wyjątkowy charakter tego spektakularnego wydarzenia, firma wprowadziła do swojej oferty luksusowy model słuchawek P9 Signature. Wraz z nowymi zestawami głośnikowymi 800 D3 reprezentują one niesamowitą historię firmy, która swoją działalność rozpoczynała na zapleczu sklepu radiowego. Od pierwszego komercyjnego produktu – kolumn P1, przez oszałamiające Nautilusy, kultowego Zeppelina, a następnie słuchawki, urządzenia Bowers & Wilkins zawsze były punktem odniesienia pod względem wzorniczej i akustycznej doskonałości. Firma była pionierem w wykorzystaniu w sprzęcie audio takich innowacji, jak kevlar w przetwornikach, umieszczone na szczycie obudowy tweetery czy Matrix – nowoczesny system obudów kolumn.
Z okazji 50-lecia działalności Bowers & Wilkins inżynierowie dźwięku pracujący dla B&W, a także załoga i partnerzy firmy wybrali „50 najlepiej brzmiących albumów na świecie”. Na liście znalazły się zarówno kultowe płyty, takie jak hitowy „Kind of Blue” Milesa Davisa z 1959 r., jak i mniej popularne, ale pięknie zrealizowane perełki, np. „Psychic” Darkside’a z 2013 r.
Bowers & Wilkins wyda także pamiątkową książkę, uświetniającą jej 50-lecie. Zabierze ona czytelników w podróż po historii marki, przybliżającą jej produkty oraz założycieli. Znajdą się w niej liczne archiwalne obrazy i anegdoty, wcześniej niepublikowane i nieprezentowane.
© 2024 InfoMarket