Warszawa, 18 stycznia 2017 – Moser, marka premium należąca do firmy Wahl, jest obecna od ponad 50 lat na rynku maszynek do strzyżenia. Marka posiada w swojej ofercie produkty zarówno dla profesjonalistów jak i dla szerokiego odbiorcy, które teraz dostarczane są w bardziej atrakcyjnym opakowaniu o dynamicznych kolorach oraz nowoczesnym logo. Opakowanie premium ma odpowiadać jakości produktu, a kolory (niebieski i zielony i szary) dokładniej przedstawiają modele. Bardziej widoczne jest również flokowane, czerwone logo. Celem tego zabiegu jest lepsza rozpoznawalność produktu wśród konsumentów.
Trzy odświeżone gamy: Moser 1400, Classic A Titan oraz Seria 1900
Wygląd produktu nie zmieniał się przez 50 lat. Dziś firma proponuje produkt o odświeżonym wyglądzie, podkreślającym niemiecką jakość produktu « Made in Germany »: solidne wykonanie i ergonomiczny, wygodny w użytkowaniu kształt.
Maszynka do strzyżenia Moser 1400 jest dostępna w sugerowanej cenie detalicznej 1400 PLN.
Trymer Moser Classic A Titan jest dostępny w sugerowanej cenie detalicznej 249 PLN.
Modele tej serii wyposażone są w akumulator o dużej autonomii (100 minut użytkowania oraz funkcja szybkiego ładowania – trzy minuty użytkowania po zaledwie minucie ładowania!). Gama dostępna w kolorze czarnym oraz stalowym jest wyposażona w ekran LCD/LED. Maszynki posiadają design o smukłej linii oraz chromowane ostrza.
Maszynka do strzyżenia Moser 1900 LCD jest dostępna w sugerowanej cenie detalicznej 339 PLN.
Maszynka do strzyżenia Moser 1900 LED jest dostępna w sugerowanej cenie detalicznej 299 PLN.
© 2024 InfoMarket