Polska marka chętnie wspiera sport, jest także uznanym mecenasem sztuki. Ostatnio stała się także oficjalnym partnerem przestrzeni W-arte, platformy artystyczno-edukacyjnej łączącej sztukę z biznesem.
W-arte jest ideą skupiającą wokół siebie designerów, malarzy, wokalistów i aktorów. To platforma artystyczno-edukacyjna, która działa w trzech obszarach: art biznes, art edu i art store. Przestrzeń mieści się w samym sercu Mokotowa przy ulicy Łowickiej 56/3, a na miejscu odbywają się spotkania łączące różne obszary sztuki, wystawy, wernisaże, spotkania z książką czy wydarzenia edukacyjne.
– Dzięki rozpoczęciu współpracy ze studiem W- -arte mamy szansę nie tylko wspierać ciekawe inicjatywy kulturalne, ale także zaprezentować nasze urządzenia AGD w niestandardowej aranżacji w atmosferze pełnej kreatywnych inspiracji. Nasze plany obejmują też organizację spotkania i warsztatów z wykorzystaniem naszych urządzeń. Bardzo cieszymy się, że będziemy współpracować właśnie z W-arte – miejscem pełnym inspirujących pomysłów i dobrej energii – mówi Tomasz Pietrzyk, PR manager marki Amica. Głos zabrała także Weronika Lewandowska, artist manager W-arte, która skomentowała współpracę tak: – Nawiązanie współpracy z taką marką jak Amica jest dla nas bardzo ważnym krokiem w rozwoju przestrzeni W-arte! Sprzęt kuchenny oraz AGD, w który została wyposażona Łowicka, wzmocni działalność naszej kawiarni. Cieszymy się, że to właśnie Amica została oficjalnym partnerem W-arte, i głęboko wierzymy, że to dopiero początek naszej kooperacji.
© 2024 InfoMarket