SAMSUNG

Nagradzane QLED Signage UHD w reklamie i retailu

Nagradzane QLED Signage UHD

Wyświetlacze Samsung QLED Signage UHD oraz Samsung LED IF cechują się wyjątkową jakością obrazu i wysokim poziomem wykonania.

Urządzenia doskonale sprawdzają się w wielu branżach, przede wszystkim w retailu, reklamie czy marketingu. Obie grupy produktów, które swoje premiery miały podczas targów ISE 2017 otrzymały prestiżowe nagrody The 2017 Best of ISE w swoich kategoriach.

QLED Signage UHD Samsung jako lepszy sposób na dotarcie do klienta

Dzięki zastosowaniu technologii kwantowej kropki (Quantum Dot), wyświetlacze QLED Signage UHD prezentują najwyższej jakości obraz, bogaty w szczegóły. Supernowoczesne panele odwzorowują pełną paletę barw i potrafią uwydatniać subtelne detale obrazu ze zróżnicowanym poziomem jasności. Udoskonalenia te umożliwiają także uzyskanie głębszej czerni i czystszej bieli niezależnie od warunków oświetleniowych w pomieszczeniu. W połączeniu z optymalnym kontrastem i jakością obrazu wolną od wszelkich zniekształceń, wyświetlacze QLED Signage mogą uwydatnić niewidoczne wcześniej detale.

Poza aspektem innowacyjności i jakości ważnym kryterium przy ocenie produktów targów ISE jest ich rola i użyteczność w działaniach biznesowych. Wyświetlacze QLED Signage dają użytkownikom biznesowym dużo większe możliwości w zakresie udostępniania treści w zależności od swoich potrzeb. Panele bowiem mogą być instalowane w dowolnym położeniu, jednocześnie gwarantując szeroki kąt widzenia. Wytrzymała konstrukcja wyświetlaczy QLED Signage została zaprojektowana z myślą o długim czasie działania. Ponadto dzięki technologii Quantum Dot panele są przyjazne dla środowiska, wysoce efektywne i energooszczędne.

Panele QLED Signage zostały stworzone z myślą o klientach retailowych i biznesie, w którym dużą wagę przykłada się do jakości wyświetlanych reklam. Chcemy dostarczyć im rozwiązanie, za pomocą którego jeszcze skuteczniej dotrą do klientów. Doskonała jakość obrazu i realistyczne barwy przykuwają wzrok, uatrakcyjniają przekaz. To realnie przekłada się na poprawę odbioru takiej reklamy, zwiększa zapamiętywalność, a przez to wzrost liczby klientów i przychodów. – mówi Adam Parzonka, Sales Manager kategorii Large Format Display w Samsung Electronics Polska.

2017-05-19
wyświetlacz LCD
x

Kontakt z redakcją

© 2024 InfoMarket