TCL

TCL multimedia wzmacnia PR w Europie

TCL multimedia wzmacnia

TCL Multimedia, trzeci największy producent telewizorów na świecie, ogłosiło 11 października 2017r. mianowanie Amandine (Jiangyue) Wang na stanowisko menedżera ds. public relations na Europę. Zastąpi ona Crystal Deng, która opuściła firmę z powodów osobistych po czterech latach pracy na tym stanowisku.

Amandine Wang, obywatelka chińska, mieszka w Paryżu od siedmiu lat. Przed dołączeniem do TCL nadzorowała marketing oraz stosunki z francuskimi mediami dla chińskiej marki luksusowych wyrobów alkoholowych Moutai. Amandine Wang ma 29 lat, posiada tytuł licencjata z języka francuskiego z Uniwersytetu Heilongjiang w Harbinie (Chiny) oraz tytuł magistra w dziedzinie zarządzania marketingowego zdobyty w Wyższej Szkole Handlowej EDHEC w Lille we Francji.

Ponadto, wcześniej w tym roku TCL Multimedia podjęło decyzję o dalszej współpracy z firmą PPR Worldwide (Professional Public Relations Worldwide) w zakresie swoich stosunków z mediami i influencerami w Europie. Pod kierownictwem paryskiego Zastępcy Menedżera Generalnego PPR Marie-Laurence Augé, zakres kompetencji firmy obejmuje lokalny korporacyjny PR i PR produktu oraz koordynację zespołów PPR we Francji, Niemczech oraz w krajach skandynawskich (Dania, Finlandia, Norwegia i Szwecja), a także Agencji PANKOWALSKI w Polsce.

Komentując te nominacje, Antoine Salomé, Dyrektor Działu Marketingu i Komunikacji TCL Multimedia na Europę, powiedział: „Europa jest strategicznym rynkiem dla TCL. Od 2009 roku promujemy tu telewizory pod nazwą marki własnej, a od 2003 roku pod nazwą marki Thomson. W tym czasie TCL osiągnęło rangę trzeciego największego na świecie producenta oraz głównego gracza we wszystkich segmentach branży producentów telewizorów. Ten sukces odzwierciedla naszą ciągłą dbałość o jakość, innowacje, zaawansowane techniczne, elegancki, nowoczesny design oraz o przystępne ceny. Przy większej i silniejszej organizacji w zakresie komunikacji zamierzamy wznieść TCL na kolejny poziom w aspekcie rozpoznawalności marki i lojalności względem niej oraz dotrzeć z „The Creative Life” do większej liczby konsumentów w Europie.

2017-10-12
x

Kontakt z redakcją

© 2024 InfoMarket