SAMSUNG

Gwiazda Jakości Obsługi

Gwiazda Jakości Obsługi

Firma Samsung Electronics Polska otrzymała przyznawany przez konsumentów tytuł „Gwiazda Jakości Obsługi” – certyfikat, który potwierdza przynależność do grona firm gwarantujących najlepszą obsługę posprzedażową.

Samsung już po raz piąty jest laureatem tej nagrody. W tym roku firma otrzymała wyróżnienie w kategorii „obsługa posprzedażowa RTV, AGD i urządzeń mobilnych”. Tytuł „Gwiazda Jakości Obsługi” przyznawany jest tym markom, które uzyskały najwyższe wyniki w przeprowadzanym corocznie badaniu opinii konsumentów. Klienci mogą oddawać swoje głosy przez cały rok przez specjalną platformę. Następnym etapem jest przeprowadzanie ankiety, w której respondenci oceniają jakość obsługi oraz określają skłonność do jej polecania.

– Dokładamy wszelkich starań, aby wysoka jakość produktu szła w parze z najwyższym standardem obsługi klienta – mówi Olaf Krynicki, rzecznik prasowy Samsung Electronics Polska. – Wyróżnienie „Gwiazda Jakości Obsługi” jest dla nas szczególnie ważne. Przyznane ono zostało na drodze niezależnych badań wśród konsumentów i jest dowodem na to, że skutecznie wypełniamy naszą misję.

2018-05-11
x

Kontakt z redakcją

© 2024 InfoMarket