Serwis Spotify wprowadził nowe narzędzie – Line-In, które w przyszłości pozwoli lepiej dopasować odtwarzaną muzykę do preferencji użytkowników.
Eksperymentując z tym narzędziem, twórcy serwisu chcą sprawdzić, w jaki sposób użytkownicy Spotify interpretują muzykę, a dzięki temu poprawić doświadczenie korzystania z aplikacji. Niektórzy spośród użytkowników danych kategorii są zachęcani do zgłaszania sugestii dotyczących m.in. odtwarzanego utworu czy gatunku muzycznego, tagów, zewnętrznych adresów URL, a nawet proszeni są o określenie nastroju przykładowego utworu i jego ocenę (w formie ikonograficznej).
Użytkownicy zarejestrowani i zalogowani w Spotify mogą dodawać i edytować dane związane z odtwarzanymi utworami, albumami i artystami. Zasugerowane przez nich zmiany pomagają twórcom nawiązać kontakt z większą liczbą fanów, a użytkownikom serwisu Spotify odkryć nową muzykę. Można też czytać treści wprowadzane dzięki Line-in, aby znaleźć nowe i interesujące informacje powiązane z ulubioną muzyką.
Narzędzie Line-In wciąż jest rozwijane przez twórców serwisu, którzy z czasem mają dodawać do niego nowe funkcje i rozwiązania.
© 2024 InfoMarket