Melodika, jeden z największych polskich producentów kabli oraz kolumn głośnikowych, pojawił się w tym roku na targach High End. Impreza w Monachium była dla Melodiki również okazją do zaprezentowania nowego wizerunku marki oraz nowych produktów.
Melodika pokazała pełną ofertę produktową oraz nowy logotyp wraz z identyfikacją wizualną. Zmiana logo to jednocześnie zapowiedź dużych zmian wizerunkowych marki (w tym nowej strony internetowej) oraz nowego asortymentu. W skład oferty produktowej, która została przedstawiona podczas targów, weszły kolumny głośnikowe: podłogowe BL40 MKII oraz BL30, podstawkowe BL10 oraz BL20, kolumna centralna BLC20 oraz głośniki surround BLS20. Nie zabrakło także serii Back in Black Invisible, czyli głośników instalacyjnych. Produkowane w Polsce kable głośnikowe marki Melodika cieszą się uznaniem zarówno w kraju, jak i za granicą. Nie mogło ich więc zabraknąć podczas monachijskich targów High End. Można było zobaczyć m.in. kable Purple Rain, Gunmetal Edition oraz Brown Sugar, w tym kable głośnikowe, antenowe oraz akcesoria.
© 2024 InfoMarket