CREATIVE

Wspiera polski triathlon

Wspiera

Wspiera polski triathlon Pod koniec kwietnia w Centrum Olimpijskim PKOl odbyła się konferencja prasowa zorganizowana przez PowerSales International, oficjalnego przedstawiciela firmy Creative w Polsce.

Firma Creative, znana przede wszystkim z bardzo dobrej jakości, a do tego przystępnego cenowo sprzętu dla graczy, przez lata była sponsorem znanego e-sportowca – Johnathana „Fatal1ty” Wendela. W 2018 r. postanowiła wesprzeć polski triathlon. Na miejsce spotkania nieprzypadkowo wybrano więc siedzibę Polskiego Komitetu Olimpijskiego, ponieważ głównym punktem imprezy było oficjalne ogłoszenie współpracy tajwańskiej korporacji z jednym z najlepszych polskich sportowców, triathlonistą Łukaszem Kalaszczyńskim. Dzięki finansowemu wsparciu firmy Creative będzie on mógł w pełni poświęcić się treningom i profesjonalnie przygotować do startów w dużych światowych imprezach triathlonowych. Cele, jakie stawia przed sobą polski sportowiec, są bardzo ambitne. W planach ma m.in. start w mistrzostwach świata na dystansie średnim (Half- -Ironman), a także debiut w zawodach triathlonowych na pełnym dystansie Ironman (3,8 km pływania, 180 km jazdy rowerem i 42,2 km biegu).

2018-06-29
x

Kontakt z redakcją

© 2024 InfoMarket