Jurorzy konkursu „Golden Arrow” docenili działania marketingowe prowadzone przez grupę Amica w obszarze B2B. Na gali konkursu marketingu bezpośredniego, organizowanego przez Polskie Stowarzyszenie Marketingu i VFP Communications, ogłoszono zwycięstwo marki Amica w dwóch kategoriach.
W kategorii „program lojalnościowy B2B” doceniono „Tour de Amica Design”, czyli program dla studiów mebli kuchennych oparty na motywie wirtualnej podróży przez europejskie stolice wzornictwa. Pierwszą nagrodę Amica otrzymała również w kategorii „wysyłka bezpośrednia B2B” – za przygotowanie zestawu wysyłkowego z okazji premiery nowej linii pralek Dream Wash. Zestawy otrzymali właściciele sklepów na co dzień biorący udział w programie lojalnościowym Amica Biznes+. Dodatkowo wysyłka bezpośrednia została wyróżniona nagrodą specjalną od Poczty Polskiej SA – bonem o wartości 15 000 zł na usługi pocztowe. Oba projekty zrealizowano we współpracy z agencją Human2Human. Nagrody odebrała Magdalena Kościuk z działu wsparcia sprzedaży w firmie Amica, która odpowiadała za wdrożenie i przebieg nagrodzonych projektów.
Plebiscyt „Golden Arrow”, organizowany od 2006 r., przyciąga coraz więcej uczestników. Poddaje analizie i ocenie największe przeprowadzone kampanie marketingowe. Jury konkursowe ocenia zarówno sposób opracowania strategii kampanii reklamowych, jak i kreatywność oraz świeżość podejścia, jakimi powinny charakteryzować się poszczególne elementy kampanii. Dla ostatecznej oceny ważne są również skuteczność i efektywność podejmowanych działań.
© 2024 InfoMarket