Amica, największy polski producent AGD, jest w trakcie wdrażania nowej platformy komunikacyjnej dla klientów, w ramach której odświeża także swoją identyfikację wizualną. Zmianie uległ logotyp marki, który został wzbogacony hasłem – „for living”.
Jest to odzwierciedlenie nowej strategii komunikacji, której efekty już wkrótce zobaczymy w mediach. Kolor czerwony – kojarzony już od lat z marką Amica – dzięki charakterystycznemu logotypowi, stanie się głównym elementem w komunikacji wizualnej. Docelowo ma wywoływać podstawowe skojarzenie: kolor czerwony + AGD = Amica! I to we wszystkich punktach styku z klientem: od spotu telewizyjnego, reklamy prasowej, Internetu po materiały reklamowe w punktach sprzedaży. Kolor czerwony to energia, witalność, życie, dlatego idealnie pasuje do nowego przekazu, jaki niesie teraz ze sobą marka: „for living” można dosłownie tłumaczyć jako „do życia”. Tym samym Amica chce podkreślić, że jej sprzęt został stworzony właśnie po to, aby towarzyszyć jego użytkownikom na co dzień, niemal w każdej sytuacji.
Dlatego w komunikacji marki Amica z klientem to właśnie „codzienność” stanie się słowem kluczowym jako dla podkreślenia, że stanowi ona ważną część życia i źródło wielu pozytywnych emocji.
© 2024 InfoMarket