SAECO

Program obsługi Saeco Premium Service

Program obsługi Saeco Premium Service

Wyjątkowy produkt wymaga wyjątkowej oprawy, dlatego marka Saeco oferuje swoim klientom specjalny program obsługi Saeco Premium Service.

Oferta jest kierowana do klientów, którzy kupią ekspres Saeco z serii: Xelsis, Incanto Executive, GranBaristo, GranBaristo Avanti, Experli Evo i zarejestrują go w okresie od 1 września 2018 r. do 31 grudnia 2019 r. W skład programu wchodzą następujące usługi:

  • wizyta specjalisty – podczas szkolenia wprowadzi on klienta w świat kawy. Pokaże, jak przygotować idealną kawę, wydobyć z niej maksymalny aromat oraz jak dbać o ekspres, aby zawsze był w doskonałej formie;
  • prezent na start – zestaw szklanek do kawy na miły początek;
  • pomoc osobistego doradcy – osobisty doradca odpowie na wszystkie pytania i wątpliwości związane z użytkowaniem maszyny, kiedy tylko takowe się pojawią.

2018-10-04
x

Kontakt z redakcją

© 2024 InfoMarket