Obchodząca w tym roku 25-lecie obecności w Polsce firma Kärcher znana jest z zaangażowania w działania społeczne. Tej jesieni firma w trzech miastach w Polsce zorganizowała wyjątkową akcję pod nazwą „Czysta przestrzeń”.
Jak przystało na specjalistów od czyszczenia, Kärcher Polska przy pomocy specjalistycznych urządzeń czyszczących pomógł odzyskać blask kołobrzeskiemu deptakowi oraz wiślanym bulwarom w Krakowie i Warszawie. O czystość zadbał zespół Kärcher Professional, a wydarzenie odbyło się pod hasłem „Czysta przestrzeń – wspólna sprawa”. Oprócz zwykłego czyszczenia akcja miała na celu uświadomienie społeczeństwu, jak ważne jest dbanie o czystość wspólnej przestrzeni, która przecież w ogromnym stopniu wpływa na jakość naszego życia. Prezentowano, jak wysiłki instytucji miejskich oraz mieszkańców przyczyniają się do możliwości życia w czystym i przyjaznym środowisku ze zdrowym powietrzem. Nie zabrakło także dodatkowych atrakcji, takich jak kino Kärcher, zabawy edukacyjne, warsztaty, na których można było się dowiedzieć, jak żyć w ekologicznym mieście i jak unikać smogu, oraz spirobus, w którym wykonać można było spirometrię.
© 2024 InfoMarket