Proces integracji sieci handlowych MediaMarkt i Saturn dobiegł końca. 22 placówki Saturna w całej Polsce funkcjonują już pod dobrze znanym konsumentom szyldem „MediaMarkt”.
Strategiczna decyzja pozwoliła na wzmocnienie pozycji marki na polskim rynku. Obecnie w Polsce funkcjonuje 86 sklepów MediaMarkt z dużą i atrakcyjną ofertą najnowszej elektroniki użytkowej. Kanały sprzedaży obu sieci zostały zintegrowane pod marką MediaMarkt. Sieć przejęła i realizuje wszystkie zobowiązania wobec klientów Saturna dotyczące zakupionych wcześniej towarów oraz usług. – MediaMarkt od 20 lat cieszy się zaufaniem polskich konsumentów. Naszą ugruntowaną pozycję na rynku umacniamy dzięki temu, że maksymalnie koncentrujemy się na potrzebach klientów i zapewniamy im coraz lepsze doświadczenia zakupowe. Działając pod jedną silną marką, możemy jeszcze efektywniej realizować założone tywniej cele – podkreśla Marcin Rosati, prezes zarządu MediaMarktSaturn Polska.
© 2024 InfoMarket