PHILIPS

Wśród 50 najlepszych marek na świecie

Wśród 50

W corocznym prestiżowym rankingu „Interbrand Best Global Brands” marka Philips została sklasyfikowana na 43. miejscu.

Tym samym znalazła się w gronie 50 najbardziej wartościowych marek na świecie. Wzrost wartości marki wyniósł 5 proc. – do 12,1 mld dolarów w 2018 r. w porównaniu z 11,5 mld dolarów w roku biegłym. Stała pozycja marki w gronie 50 najbardziej wartościowych marek oraz jej rosnąca wartość są efektem doświadczenia oraz spójnej strategii rozwoju. – Wartość marki Philips jest napędzana przez nasz cel, jakim jest poprawa życia miliardów ludzi na całym świecie – powiedział Tomasz Lisewski, head of brand, communications, digital & marketing w firmie Philips. – Przedstawiona w 2017 r. strategia komunikacji marki „Zawsze jest sposób, aby uczynić życie lepszym” (ang. „There is always a way to make life better”) miała prezentować zróżnicowanie i spójność marki. Jestem dumny, że wyniki wszystkich naszych działań marketingowych znajdują odzwierciedlenie w tegorocznym rankingu „Interbrand” – dodał. Dobrym przykładem połączenia tej inspirującej wizji i prezentowanych wartości jest nowa kampania marki Philips, która niedawno została uruchomiona w Niemczech i ma zostać wprowadzona na inne rynki w 2019 r. Prezentuje ona sześć propozycji „bohatera” marki Philips w postaci zróżnicowanych rozwiązań konsumenckich wpisujących się w strategię komunikacyjną „There is always a way to make life better”. Philips pokazuje w ten sposób, jak produkty i rozwiązania wpływają na codzienne życie ludzi i czynią je lepszym.

2018-11-04
x

Kontakt z redakcją

© 2024 InfoMarket