U naszych zachodnich sąsiadów firma Siemens promowała rozwiązanie sensoFresh. Na tamtejszym rynku przeprowadzono specjalną kampanię medialną związaną z tym innowacyjnym rozwiązaniem technicznym.
W ramach kampanii reklamowej odtwarzano 20-sekundowe spoty reklamowe w największych niemieckich programach radiowych, które docierają do ok. 67,4 mln słuchaczy. Równolegle z kampanią radiową odbywała się kampania reklamowa w Internecie, w tym w mediach społecznościowych, co pozwoliło zwiększyć zasięg o dodatkowe 26,8 mln potencjalnych użytkowników. Program sensoFresh wykorzystuje tzw. aktywny tlen. Rozwiązanie to jest stosowane w niektórych modelach pralek i pralkosuszarek marki Siemens, m.in. w urządzeniach z serii iQ500 oraz iQ700. Rozwiązanie to otrzymało certyfikat WFK Institut für angewandte Forschung GmbH. Został on przyznany na podstawie badań przeprowadzonych na 6 różnych tkaninach z nałożonymi nieprzyjemnymi zapachami (zapach tytoniu, tłuszczu/ cebuli, sztuczne zapachy żywności).
© 2024 InfoMarket