Marka Ravanson, która zadebiutowała w nowej odsłonie i wspierana jest przez nowego, silnego inwestora strategicznego, dynamicznie rozwija swoją ofertę i wprowadza wiele ważnych zmian.
Po opracowaniu nowej identyfikacji marketingowej oraz rozbudowie i unowocześnieniu oferty handlowej marka zaprezentowała także nową witrynę internetową. Jest ona dostępna pod adresem ravanson.pl. Nową stronę charakteryzuje estetyczna i atrakcyjna warstwa wizualna, która została w pełni przystosowana do wygodnego wyświetlania także na smartfonach i tabletach. Tym, co zwraca uwagę, jest przede wszystkim prosty podział na działy dużego i drobnego AGD oraz produkty z branży wentylacji i grzewczej przeznaczone na sezon zimowy lub letni, nie zabrakło także wyposażenia ogrodu. W ten sposób każdy klient może szybko odnaleźć np. posiadany produkt lub po prostu zapoznać się z ofertą marki. Szybki dostęp do konkretnych kategorii możemy uzyskać z rozszerzonego menu znajdującego się na dole strony. Dużą zaletą jest niezwykle rozbudowany dział obsługi klienta. Za jego pośrednictwem z łatwością znajdziemy i pobierzemy elektroniczną instrukcję obsługi, skontaktujemy się z dystrybutorem za pośrednictwem formularza czy znajdziemy najbliższy serwis. Odświeżona wersja witryny internetowej marki wraz z nową strategią marketingową i dynamicznym rozwojem oferty produktowej pozwolą na umocnienie pozycji firmy na polskim rynku.
© 2024 InfoMarket