W swoim pierwszym na polskim rynku spocie reklamowym automatycznych ekspresów do kawy marka Siemens zabiera konsumentów w podróż do smaków i aromatów z ulubionych kawiarni świata.
Kampanii wizerunkowej towarzyszy promocja konsumencka, w której za zakup ekspresu można otrzymać zwrot nawet do 500 zł. Wszyscy odkrywcy, pasjonaci i miłośnicy kawy, którzy kupią wybrane ekspresy do kawy Siemens w okresie od 5 listopada br. aż do 31 stycznia 2019 r. i zgłoszą się do akcji, otrzymają wyjątkową premię – nawet do 500 zł (wysokość zwrotu gotówki jest zależna od linii ekspresu). Akcja konsumencka „Smaki i aromaty z najlepszych kawiarni świata” jest częścią silnej kampanii promocyjno-wizerunkowej, prowadzonej dla ekspresów marki Siemens pod tym samym hasłem. W telewizji emitowane są 30- i 15-sekundowe spoty, wyprodukowane po raz pierwszy dla tej kategorii produktów. Reklama przedstawia zalety płynące z użytkowania urządzeń w myśl głównego przekazu kampanii reklamowej – za sprawą ekspresów do kawy marki Siemens można cieszyć się wyjątkowym smakiem „światowej” kawy we własnej kuchni.
© 2024 InfoMarket