Kolejnych barw nabiera alians Gorenje z Hisense. Słoweńska marka wprowadza właśnie na gigantyczny rynek chiński urządzenia klasy premium. Z tej okazji marka zaprezentowała w Pekinie szeroką gamę urządzeń chińskim klientom, detalistom i mediom.
Na rynku chińskim dostępne będą najlepsze produkty z oferty Gorenje – innowacyjne, zaawansowane technicznie, energooszczędne, a przede wszystkim świetnie zaprojektowane, z czego słoweńska marka słynie od wielu lat. Produkty będą stopniowo wprowadzane do wybranych chińskich sklepów. W pierwszym kwartale sprzęt marki Gorenje ma być dostępny już w większości punktów sprzedaży.
– Gorenje zostało uznane za lidera w dziedzinie wzornictwa i wyznacznik trendów w naszej branży, a dzięki doskonałym, wyróżniającym się i przyjaznym dla użytkownika projektom wyróżnia się na tle konkurencji. Jesteśmy pewni, że tak będzie również w Chinach. Dla Gorenje wejście na chiński rynek jest doskonałą okazją, aby firma mogła się rozwijać jeszcze bardziej globalnie, mimo że rynek ten jest wymagający. Niedawno staliśmy się częścią grupy Hisense, czołowego gracza na chińskim rynku. Jesteśmy gotowi na to wyzwanie i podekscytowani wprowadzeniem innowacyjnych produktów najlepszej jakości dla naszych chińskich klientów – powiedział Franjo Bobinac, prezes zarządu firmy Gorenje.
Wyjątkowość i innowacyjność produktów Gorenje potwierdza współpraca firmy z wieloma światowej sławy projektantami. W spotkaniu w Pekinie udział wziął jeden z nich. Mowa tutaj o Ora Ito. We współpracy z tym francuskim projektantem powstały dwie popularne wśród użytkowników linie produktowe (biała i czarna), które mogą stanowić kompletne wyposażenie kuchni.
© 2024 InfoMarket