Duński producent uznanych na świecie kolumn głośnikowych – firma DALI (Danish Audiophile Loudspeaker Industries) – postanowił nieco zmodyfikować i „odświeżyć” dotychczasowy logotyp marki.
Obowiązujące dotąd logo, dobrze znane i rozpoznawalne zwłaszcza wśród miłośników dobrego brzmienia, funkcjonowało już od 1983 r., czyli praktycznie od momentu powstania marki DALI. Zostało ono lekko zmodyfikowane – zmianie uległa przede wszystkim czcionka, którą w logotypie zapisano nazwę marki. Niezmiennie pozostaje w nim charakterystyczny dla DALI czerwony czworokąt. Mimo wprowadzonych zmian, nowy logotyp wciąż mocno nawiązuje do tego, który obowiązywał przez ponad 35 lat istnienia duńskiego producenta. W nowej identyfikacji wizualnej zachowano motto przyświecające działaniom marki DALI, a więc „In admiration of music”. Świadczy ono nie tylko o zamiłowaniu tego producenta do najlepszej jakości muzyki, ale także o dbałości o najdrobniejsze detale podczas produkcji sprzętu.
© 2024 InfoMarket