Marka Ilife na polskim rynku zadebiutowała w drugiej połowie zeszłego roku. Jednak już wcześniej roboty chińskiego producenta cieszyły się w naszym kraju dużą popularnością. Na jej fali oficjalny dystrybutor, firma Polor Sp. z o.o., postanowił objąć wsparciem serwisowym również sprzęt z prywatnego importu.
Usługa „Ilife – serwis dla wszystkich” skierowana jest do wszystkich posiadaczy robotów odkurzających maki Ilife. Użytkownikom, którzy dokonali zakupu poza autoryzowaną siecią dystrybucji firmy Polor Sp. z o.o., rekomenduje ona kontakt ze sprzedawcą w celu uzyskania naprawy nieodpłatnej. Ze swojej strony oferuje jednak odpłatne wsparcie serwisowe w ramach dostępnych części zamiennych. Usługa „Ilife – serwis dla wszystkich” dotyczy modeli robotów odkurzających Ilife: A4s, V5s Pro, A7, V7s Plus, V8s, A8. Program wspierany jest przez producenta – Ilife Innovation Ltd, dlatego też koszty części i naprawy są preferencyjne, o czym może przekonać się każdy zainteresowany, kontaktując się z serwisem przez formularz rejestracyjny. Po otrzymaniu zgłoszenia urządzenia do programu serwisowego, na podstawie opisu usterki specjaliści wstępnie ocenią, czy wymagana jest ingerencja serwisu, czy wystarczy własnoręcznie doprowadzić urządzenie do pełnej sprawności, aby dodatkowo nie obciążać użytkownika kosztami wysyłki. Wycena koszów naprawy jest darmowa, każda godzina pracy technika kosztuje 79 zł, a części są wyceniane indywidualnie. Koszt przesyłki w obie strony zamyka się w kwocie 30 zł. Na naprawę serwis udziela 3-miesięcznej gwarancji. Użytkownicy robotów Ilife, rejestrując się w usłudze „Ilife – serwis dla wszystkich”, otrzymują dodatkowo wyjątkowy rabat na zakup oryginalnych akcesoriów i części eksploatacyjnych. Szczegóły dostępne są na stronie www.ilife-polska. pl w zakładce „Gwarancja i serwis”.
© 2024 InfoMarket