Firma Bosch zainaugurowała światową cyfrową kampanię wizerunkową związaną z IoT (Internetem rzeczy). Punktem odniesienia działań marketingowych jest hiphopowy teledysk.
Jego bohater w przedstawionej fabule świetnie odnajduje się w świecie cyfrowych i „inteligentnych” rozwiązań technicznych. „Like A Bosch” to kampania niezwykła dla założonego już w 1886 r. przedsiębiorstwa, jeśli chodzi o jej zakres, podejście i wydźwięk. Reklama wykorzystuje bowiem znany slogan „Like A Boss”, który urósł do rangi fenomenu internetowego. W sieci można znaleźć wiele filmików zatytułowanych „Like A Boss”, które mają kilkudziesięciomilionową widownię. Każdy film pokazuje sekwencje z udziałem zwykłych ludzi, którzy dokonują niezwykłych wyczynów, wykonują skomplikowane akrobacje sportowe lub w spektakularny sposób radzą sobie z trudnymi sytuacjami. W czasie kampanii motyw „Like A Boss” został przekształcony w slogan „Like A Bosch” (pol. „Tak jak Bosch”). Bohater filmu reklamowego Boscha pozostaje panem każdej sytuacji dzięki zintegrowanym rozwiązaniom opracowanym przez firmę Bosch. Przy pomocy smartfona z prawdziwą maestrią steruje swoim autem, kosiarką i ekspresem do kawy. Więcej informacji na stronie internetowej www.bosch.com/ internet-of-things.
© 2024 InfoMarket