W Paryżu odbyła się pierwsza edycja plebiscytu „The World Restaurant Awards”, na której pojawiły się kulinarne sławy z całego świata. Firma Gaggenau, producent luksusowego AGD, była partnerem tego wydarzenia.
Konkurs „The World Restaurant Awards” to prezentacja kulinarnej doskonałości oraz promowanie etyki, dziedzictwa, różnorodności i oryginalności. Na uroczystej gali zjawiło się ponad 600 osób z branży, w tym szefowie kuchni wyróżnieni gwiazdkami „Michelin” i czołowi restauratorzy.
– Podczas inauguracyjnej edycji konkursu „The World Restaurant Awards” uhonorowano tych, którzy wnoszą to, co najlepsze, do naszego międzynarodowego krajobrazu kulinarnego. Tą zasadą kieruje się również Gaggenau. Gratulujemy zwycięzcom każdej kategorii, a także tym, którzy znaleźli się zarówno na początkowej, jak i ostatecznej liście kandydatów. Z niecierpliwością czekamy na rozwój naszej współpracy z „The World Restaurant Awards” w 2019 r. i w przyszłości – powiedział Karsten Ottenberg, doradca ds. partnerów Gaggenau.
Uroczysta wieczorna gala, która w świecie restauratorów jest odpowiednikiem ceremonii rozdania „Oscarów”, wyznacza początek nowych wzorców w gastronomii. Jurorzy podjęli decyzje, które wpłyną na przyszłe losy restauracji, lokali sezonowych, szefów kuchni, dostawców, nowicjuszy oraz całej branży. Konkurs „The World Restaurant Awards” doskonale wpisuje się również w etos marki Gaggenau – zaangażowanie na rzecz dziedzictwa rzemieślniczego, promowania rzadkich ras oraz wspierania tych, którzy pomagają je chronić. Szczegóły dotyczące plebiscytu, jego laureatów i partnerów można znaleźć na stronie internetowej www.restaurantawards. world.
© 2024 InfoMarket