Grupa Cyfrowy Polsat bardzo dobrze rozpoczęła 2019 r. – odnotowała o ok. 300 tys. więcej klientów multiplay i ponad 500 tys. dodatkowych usług kontraktowych rok do roku.
W spotkaniu wziął udział po raz pierwszy nowy prezes zarządu Mirosław Błaszczak, który powiedział między innymi:
– Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom klientów, wciąż poszerzamy portfolio usług w naszej ofercie. Oprócz dostarczania internetu LTE – w wariancie mobilnym i domowym – rozpoczęliśmy sprzedaż internetu w technice światłowodowej w oparciu o infrastrukturę Netii. Kolejna nowość, którą wprowadziliśmy przed kilkoma tygodniami, to telewizja kablowa IPTV wraz z dekoderem Evobox IP produkowanym w naszej fabryce w Mielcu.
O dobrych wynikach finansowych świadczy wynik EBITDA, który na bazie nowo obowiązujących standardów księgowych wyniósł ponad 1 mld zł. Z kolei zysk netto był większy aż o 25 proc. od średniej oczekiwań analityków giełdowych. Wskaźnik odejść klientów był na rekordowo mały – na poziomie 7,2 proc. Przychody z reklamy telewizyjnej wzrosły o 0,5 proc. rdr, pomimo spadku całego rynku reklamy TV o ok. 3,1 proc. Udział grupy Cyfrowy Polsat w rynku reklamy TV wzrósł do poziomu aż 28 proc.
© 2024 InfoMarket