Firma Beko została oficjalnym partnerem i sponsorem mistrzostw Europy w League of Legends (LEC). Działania pomogą Beko zaprezentować inicjatywę „Jedz jak Mistrz” (Eat Like a Pro) jeszcze szerszej publiczności, łącząc e-sport ze społeczną odpowiedzialnością.
Jako oficjalny partner LEC marka Beko planuje rozszerzyć zakres kampanii o współpracę z profesjonalnymi graczami, aby promować zdrowe nawyki żywieniowe wśród e-sportowców oraz ich fanów. Mistrzowie e-sportu mają być wzorem do naśladowania.
– Beko od 30 lat jest gorącym zwolennikiem różnych gałęzi sportu i pomaga w wychowywaniu zdrowych pokoleń. W tej chwili świat idzie w kierunku coraz większej cyfryzacji, z roku na rok coraz bardziej popularne stają się e-sporty, coraz więcej młodych ludzi staje się profesjonalnymi graczami. Będąc globalnym liderem i pomysłodawcą kampanii „Jedz jak Mistrz”, nie może nas tam zabraknąć. Wiemy jak ważna jest dieta w każdym sporcie, nawet tym elektronicznym. Profesjonalni e- -gracze to osoby pracujące bardzo intensywnie swoim umysłem, a to właśnie mózg potrzebuje dużo „dobrych”, mądrze dobranych kalorii i zbalansowanych posiłku. Będąc partnerem LEC, możemy współpracować z najlepszymi e-graczami i dzięki nim docieramy do młodych ludzi z przekazem, by nie lekceważyli zdrowej diety – podkreśla Michał Grzeliński, regionalny dyrektor marketingu Beko na Europę Środkowo-Wschodnią.
W dniach 13 i 14 kwietnia 2019 r. marka Beko debiutowała jako partner mistrzostw Europy w League of Legends. Wiosenny split, który odbył się w Rotterdamie, wygrała drużyna G2 Esports, w składzie której występuje Polak – Marcin „Jankos” Jankowski.
© 2024 InfoMarket