W ramach przygotowań do IFA 2019 około 300 przedstawicieli mediów zapoznało się z trendami i innowacjami na konferencji Innovations Media Briefing.
Dyrektor wykonawczy IFA Jens Heithecker przedstawił stan przygotowań do IFA, centrum innowacji IFA Next i towarzyszące jej konwencje IFA + Summit i Shift Automotive. – Typowe dla IFA jest to, że nie tylko mówimy o najnowszych rozwiązaniach technicznych. Przede wszystkim pokazujemy, co dają konsumentowi i jak są one wykorzystywane z punktu widzenia konsumenta – powiedział Jens Heithecker. Dorothee Bär, minister ds. cyfryzacji Niemiec, podkreśliła na swoim powitalnym wideo poparcie rządu federalnego dla IFA i zapowiedziała, że przeprowadzi się na teren wystawowy ze swoim biurem na czas trwania imprezy, aby porozmawiać z międzynarodowymi gośćmi. Najważniejsze omawiane zagadnienia to sztuczna inteligencja, urządzenia sieciowe, smart AGD, roboty w ochronie zdrowia i najnowsze rozwiązania telewizyjne. W sumie w IFA Innovation Media Briefing (IMB) w Berlinie uczestniczyło ponad trzydzieści marek.
© 2024 InfoMarket