Radiofonia cyfrowa DAB+ (Digital Audio Broadcasting Plus) zyskała nowy logotyp. Nowy znak graficzny został zaprojektowany m.in. z myślą o skuteczniejszej promocji standardu DAB+ na rynku europejskim.
Nowe logo składa się z dwóch głównych elementów: grafiki inspirowanej wyglądem odbiornika radiowego, zaprezentowanego w dynamicznej palecie kolorów, oraz dwuwyrazowego hasła w języku dostosowanym do kraju, w którym jest wykorzystywane. Logotyp może jednak być używany w dwóch formach – z hasłem lub bez niego (wyłącznie w formie barwnego znaku graficznego). Używanie logo DAB+ jest darmowe. Jedynym warunkiem jego wykorzystywania jest akceptacja i bezwzględne przestrzeganie regulaminu jego stosowania. Jak dotąd nowe logo DAB+ zostało zaakceptowane m.in. przez podmioty w Wielkiej Brytanii, Francji, Niemczech, Szwajcarii, Danii, Holandii i Czechach. Logotyp może być wykorzystywany m.in. na opakowaniach produktów, na przestrzeniach wystawowych w sklepach i na ekspozycjach oraz w dokumentach o charakterze promocyjnym i reklamowym. Mogą się nim posługiwać zarówno producenci, dostawcy, nadawcy, operatorzy, jak i regulatorzy oraz wszystkie inne podmioty zaangażowane w promocję radiofonii DAB+.
© 2024 InfoMarket