FRANKE

Wspiera bezpieczeństwo i trzeźwość za kierownicą

Wspiera bezpieczeństwo

Firma Franke objęła swoim patronatem 20. edycję kampanii społecznej „Prowadzę – jestem trzeźwy”. Firma zdecydowała się na wsparcie akcji, dostrzegając ogromne zagrożenia, jakie płyną z prowadzenia samochodu pod wpływem alkoholu.

„Prowadzę – jestem trzeźwy” to kampania społeczna, której celem jest promowanie zdrowego i trzeźwego stylu życia. Organizatorzy chcą uświadamiać zagrożenia wynikające z prowadzenia samochodu pod wpływem alkoholu. Celem akcji jest nie tylko zmiana zachowań kierowców, ale również uczulenie ich otoczenia, aby reagować i nie dopuszczać do prowadzenia samochodu przez osoby będące pod wpływem alkoholu.

Niestety, wsiadanie za kierownicę po spożyciu alkoholu często odbywa się przy cichej akceptacji otoczenia. Czasami zapominamy, że nie ma bezpiecznej ilości trunku, którą można wypić przed jazdą samochodem, ponieważ każdy organizm reaguje inaczej. Kierowca będący pod wpływem alkoholu zagraża nie tylko sobie, ale również innym uczestnikom ruchu oraz pieszym. Z tego powodu zdecydowaliśmy się wesprzeć inicjatywę Fundacji Trzeźwości, bo wiemy, jak ważne jest bezpieczeństwo na drogach i ile jeszcze musimy w tym względzie zrobić – mówi Monika Dembowska, marketing manager Franke.

Kampania „Prowadzę – jestem trzeźwy” została zapoczątkowana 20 lat temu. Wsparcia akcji udzielili: Bartosz Ostałowski – jedyny na świecie kierowca wyścigowy i drifter, który prowadzi stopą; Wojciech Chuchała – rajdowy mistrz Europy w klasie ERC2; Adam Giza – dziennikarz telewizyjny oraz Rafał Patyra – dziennikarz sportowy. Oprócz Franke inicjatywę swoim patronatem objęły firmy AMS oraz Business Consulting. Kampania obejmuje outdoor oraz social media. Oficjalnym hasztagiem kampanii jest #Prowadzę-JestemTrzeźwy.

2019-09-30
x

Kontakt z redakcją

© 2024 InfoMarket