Znany z licznych ról filmowych, serialowych oraz teatralnych Mikołaj Roznerski został ambasadorem TCL w Polsce.
Współpraca z Mikołajem Roznerskim, który jest między innymi pasjonatem nowych technik, ma na celu zwiększenie rozpoznawalności marki TCL wśród polskich odbiorców. Działania będą obejmować komunikację w Internecie, w tym w social mediach, oraz w retail. Partnerstwo z młodym, charyzmatycznym artystą, który regularnie występuje na dużym oraz małym ekranie, interesuje się nowinkami technicznymi i jest aktywny w mediach społecznościowych, idealnie wpisuje się w strategię firmy.
– Aktywność Mikołaja, obecność w produkcjach filmowych i telewizyjnych, w tym w najpopularniejszych polskich serialach ostatnich lat, sprawia, że jego postać jednoznacznie kojarzy się z telewizją. Dzięki współpracy z tym utalentowanym aktorem będziemy mogli w przyjazny sposób przybliżyć naszym klientom markę TCL i wartości, jakie reprezentuje – mówi Magdalena Chodkiewicz, tuje marketing manager TCL Polska.
© 2024 InfoMarket