Jak wynika z badania „Kitchen and Laundry Appliance Satisfaction”, przeprowadzonego przez J.D. Study, estetyka posiadanych urządzeń jest dla klientów coraz ważniejsza.
Obok takich czynników jak niezawodność oraz wydajność to właśnie wzornictwo ma największe znaczenie, które w dodatku stale rośnie.
– Utrzymanie pozycji lidera trendów w projektowaniu urządzeń przy jednoczesnym zachowaniu wydajności i skuteczności jest kluczem do zadowolenia klientów – powiedziała Christina Cooley, kierownik ds. urządzeń domowych w J.D. Power. – Jeśli producenci urządzeń będą w stanie zachować równowagę między nimi, nie tylko zaczną konkurować z innymi, ale także zyskają więcej lojalnych i zadowolonych konsumentów.
Badanie zadowolenia z urządzeń kuchennych i badanie zadowolenia z urządzeń pralniczych mierzą zadowolenie klientów w dziewięciu segmentach głównych urządzeń gospodarstwa domowego: pralki (pralki ładowane od frontu i pralki ładowane od góry są mierzone osobno), suszarki do ubrań, kuchnie wolnostojące, zmywarki do naczyń, kuchenki mikrofalowe oraz lodówki (french door, side-by-side oraz dwudrzwiowe). W aż pięciu z tych kategorii firma Samsung zajęła pierwsze miejsce, a w pozostałych uplasowała się na wysokiej drugiej pozycji. Stanowi to potwierdzenie, że południowokoreańska firma jest ceniona przez klientów za przemyślane i atrakcyjne wzornictwo
© 2024 InfoMarket