Transparency Market Research przeprowadziło badanie, które wykazało, że globalny rynek „inteligentnych” asystentów urządzeń wbudowanych zyskuje na popularności.
TMR szacuje, że globalny rynek „inteligentnych” asystentów wbudowanych urządzeń konsumenckich osiągnie wartość 1266,9 mln USD do 2026 r., zwiększając się przy współczynniku CAGR na poziomie 5,2 proc. w okresie prognozy od 2018 do 2026 r. Wzrost ten można przypisać innowacjom, takim jak na przykład „inteligentne” urządzenia asystujące. „Inteligentny” dom to jedna z centralnych stref, w której wprowadzane są ulepszenia wbudowanych „inteligentnych” asystentów, co jest kluczowym czynnikiem wpływającym na rozwój rynku urządzeń konsumenckich z wbudowanymi „inteligentnymi” asystentami. Pozycję lidera na globalnym rynku „inteligentnych” urządzeń konsumenckich z wbudowanym asystentem utrzymał region Ameryki Północnej dzięki wczesnemu i większemu wprowadzaniu zaawansowanych i „inteligentnych” urządzeń. Dodatkowo obecność wielu firm informatycznych i oprogramowania w połączeniu z dużą obecnością producentów urządzeń elektronicznych w regionie napędzają rozwój rynku w nadchodzących latach. Ponadto gwałtowny wzrost wykorzystania zaawansowanych rozwiązań oraz duża penetracja telefonów komórkowych i rosnąca liczba użytkowników telefonów napędzają rozwój rynku w tym regionie. Po Ameryce Północnej znaczące wzrosty wykażą rynki w Europie oraz regionie Azji i Pacyfiku ze względu na coraz większą liczbę firm informatycznych w tych regionach. Ponadto oczekuje się, że region Azji i Pacyfiku wykaże bardziej dochodowy współczynnik CAGR w okresie prognozy niż Ameryka Północna i Europa.
© 2024 InfoMarket