TAGA HARMONY

Nowe logo marki

Nowe

TAGA Harmony, polski producent kolumn głośnikowych i elektroniki audio, zmienia identyfikację wizualną marki. Odzwierciedleniem tego jest nowy logotyp, który odwołuje się do koncepcji stale przyświecającej marce – nieustannego dążenia do doskonałości.

Nowe logo nawiązuje jednocześnie do tradycji i olbrzymiego doświadczenia TAGA Harmony w branży audio. Zachowano w nim anglojęzyczny slogan „To Achieve Glorious Acoustics”, co w wolnym tłumaczeniu oznacza „aby osiągnąć świetną akustykę”. To właśnie od niego pochodzi nazwa marki. Jest to jednocześnie podkreślenie, że przy projektowaniu sprzętu audio marce wciąż przyświecają te same idee, które towarzyszyły jej przed zmianą identyfikacji wizualnej. Wspomniany slogan mówi wszystko o ludziach stojących za marką, ich pasji, oddaniu, filozofii i ciągłym dążeniu do perfekcji. Celem marki TAGA jest dostarczanie możliwie najlepszego dźwięku jej klientom na całym świecie. Dodana silna podstawa do logo – „Harmony” podkreśla, że na wszystkich etapach każdy produkt powstaje w harmonii z naturą. Za opracowanie nowego logotypu marki TAGA Harmony odpowiedzialna jest warszawska firma Brandface

2019-10-30
x

Kontakt z redakcją

© 2024 InfoMarket