Marka Samsung odpowiada na potrzeby klientów i udostępnia kolejne innowacyjne rozwiązanie. Użytkownicy multimedialnych lodówek Family Hub będą mogli – za pośrednictwem aplikacji Frisco – zrobić zakupy z dostawą do domu.
Aplikacja zaprojektowana została w intuicyjny sposób, który pozwala na łatwe dodawanie produktów do koszyka oraz zarządzanie nim przed finalizacją zakupów. Zaletą internetowych zakupów za pośrednictwem aplikacji Frisco jest gwarancja dostawy tego samego dnia (przy zamówieniach złożonych do godz. 11:00). To wygodny sposób na zaoszczędzenie czasu i racjonalne zarządzanie domowymi zapasami oraz budżetem.
– Zakupy internetowe to przede wszystkim duża oszczędność czasu i wygoda. Dziś nie chcemy stać w kolejkach, szukać miejsc parkingowych i jeździć od sklepu do sklepu, szukając korzystnych cen oraz odpowiednich produktów. Multimedialna lodówka Samsung Family Hub dla wielu rodzin stała się centrum zarządzania domem – teraz urządzenie wyręczy domowników w kolejnych obowiązkach i pozwoli zaoszczędzić czas, który możemy poświęcić dla rodziny. Za pomocą kilku kliknięć na ekranie urządzenia zamówimy zakupy z dostawą do domu i będziemy mieć pewność, że w naszej lodówce niczego nie brakuje – mówi Piotr Stelmachów, Head of Consumer Electronics Division w Samsung Electronics Polska.
– Już trzy czwarte Polaków dokonuje e-zakupów z wykorzystaniem laptopa, a ponad połowa robi to za pomocą smartfona. To pokazuje, że konsumenci kupują online poprzez różne kanały, tak, jak jest im w danej chwili najwygodniej. Z tego powodu zupełnie naturalnym dla nas, jako lidera wśród supermarketów internetowych i jedynego pure playera w Polsce, było poszukiwanie innowacyjnych sposobów na wzbogacenie doświadczeń zakupowych Polaków. Cieszymy się, że nawiązując współpracę z firmą Samsung i umożliwiając Polakom zakupy w naszym supermarkecie z ekranu lodówek Family Hub, wykonaliśmy ogromny krok naprzód w branży e-grocery – podkreśla Jacek Palec, prezes Frisco.pl.
© 2024 InfoMarket