Szwedzka marka Electrolux we współpracy z Akademią Sztuk Pięknych w Warszawie zorganizowała ogólnopolski konkurs dla studentów i absolwentów ASP. Zadaniem konkursowym było przygotowanie plakatu najlepiej obrazującego hasło marki Electrolux „For Better Living From Sweden”. W październiku, podczas oficjalnej konferencji prasowej, odbyło się ogłoszenie wyników i wręczenie nagród za zwycięskie projekty.
Na konkurs ASP i firmy Electrolux wpłynęło łącznie 250 prac, z których jury wybrało trzech zwycięzców. I miejsce w konkursie zdobył Piotr Depta- Kleśta, drugie Dawid Celek, a trzecie Maja Żurawiecka. Nagrodzone prace wzięły udział w listopadowej kampanii outdoorowej marki Electrolux. Plakaty można było podziwiać w czterech miastach: Warszawie, Krakowie, Wrocławiu i Gdańsku. Dodatkowo laureaci pierwszych trzech miejsc otrzymali nagrody pieniężne, odpowiednio 10 000 zł za zajęcie pierwszego miejsca, 6000 zł za drugie miejsce i 2000 zł za trzecie. Konkurs stał na bardzo wysokim poziomie, dlatego jury zdecydowało dodatkowo wyróżnić dwie kolejne prace udziałem w kampanii outdoorowej. Wyróżnienia otrzymali Aleksiej Cecocho i Piotr Depta-Kleśta.
– Szwedzkość wpisana jest w nasze DNA – co widać zarówno w podejściu do projektowania urządzeń, jak i w podejmowanych przez nas inicjatywach społecznych. Dbamy o to, aby proponowane przez nas rozwiązania wspierały codzienne życie naszych użytkowników, pozwalając im i ich najbliższym osiągać więcej w sposób bardziej zrównoważony. I nie są to jedynie deklaracje. Od lat jesteśmy nagradzani w światowych rankingach, jako firma prowadząca biznes w sposób zrównoważony – mówi Krzysztof Kudlek, dyrektor generalny Electrolux Poland.
Przy ocenie i wyborze prac członkowie jury kierowali się zgodnością z tematem konkursu, pomysłowością autora, wybraną techniką i walorami estetycznymi prac. Więcej informacji na stronie www.fromsweden.pl.
© 2024 InfoMarket