Beko, czołowy producent AGD, odnowił współpracę przy mistrzostwach Europy „League of Legends”, pozostając ich oficjalnym partnerem i dostawcą już drugi rok z rzędu. Dzięki tej współpracy Beko planuje jeszcze mocniej rozwijać swoją wielokrotnie nagradzaną inicjatywę „Jedz jak Mistrz”, mającą na celu zachęcenie dzieci i młodzieży do zdrowego odżywiania się na wzór ich sportowych idoli.
„League of Legends” to jedna z najpopularniejszych gier e-sportowych na świecie. Gra w nią ponad 100 mln osób. Współpraca z Beko oparta jest na wyłączności w kategorii AGD. Obejmuje prawa do współtworzenia treści promujących zdrowe odżywianie oraz do wspólnych aktywacji oraz lokowań produktu. Przy tak dużej globalnej publiczności Beko będzie wykorzystywać partnerstwo jako okazję, by przekonywać do zdrowego odżywiania, docierając bezpośrednio do młodych ludzi i rodzin.
– Jesteśmy bardzo podekscytowani, mogąc wykorzystać sukces naszej dotychczasowej współpracy z LEC w 2020 r. Jedną z podstawowych przyświecających nam w Beko wartości jest promowanie zdrowych nawyków żywieniowych. Połączenie naszej flagowej inicjatywy „Jedz jak Mistrz” ze środowiskiem „League of Legends” to sposób na przybliżenie idei zdrowego odżywiania graczom i fanom „League of Legends” z całego świata – mówi Zeynep Yalım Uzun, CMO marki Beko.
Komentując współpracę, Alban Dechelotte, dyrektor ds. sponsoringu i rozwoju biznesu Riot Games EU powiedział: – Cieszymy się, że w 2020 r. Beko powraca jako nasz oficjalny partner. W ubiegłym roku wprowadziliśmy do naszej komunikacji treści zachęcające fanów do zdrowego odżywiania się. Inicjatywa zyskała uznanie naszej społeczności i zebrała wiele pozytywnych opinii. Z niecierpliwością oczekujemy współpracy z Beko w 2020 r., w ramach której zaplanowaliśmy stworzenie serii wywiadów „Live Like A Pro”(„Żyj jak Mistrz”) z udziałem zespołów LEC, aby podkreślić wagę dobrych nawyków żywieniowych w przygotowaniach profesjonalnych graczy do mistrzostw.
Pierwsze mistrzostwa LEC odbyły się w 2013 r. W szczytowym momencie na platformach streamingowych rozgrywki oglądało 850 tys. osób. Przy oglądalności rosnącej według raportów o 40 proc. rocznie nawiązanie współpracy z LEC daje Beko doskonałą okazję, by dotrzeć do zupełnie nowej grupy demograficznej za pośrednictwem graczy LEC Pro.
© 2024 InfoMarket